torsdag 7 oktober 2010

Brist på sömn och nästan försovning..

Godmorgon (eller förmiddag kanske)!

Här fick vi en lite väl stressig morgon, jag och A vaknade en halvtimme innan han skulle vara på dagis! Tur att vi bor så nära... Fast morgongoset hann juh inte alls med, så jag längtar lite efter honom idag..

Att vi sov så länge berodde på att vi haft en ganska rörig natt, A kom in till oss redan vid 23, och efter en stund så började han hosta som bara den, och sedan kissade han i sängen, sen gick maken och la sig i A's säng ist.. Sen efter någon timme vaknade A och gnällde, och gjorde så ett par gånger, sen vid 4snåret vaknade han och var ledsen och jag fick inte röra honom, sen skulle han kissa och då blev allt fel trots+trötthet= ingen bra kombo! Efter mycket skrikande och krångel kom vi till toan men då skulle han minnsann inte kissa, och tillslut så kissade han på toagolvet.. När jag sen äntligen fick ut honom därifrån marscherade(attackerade) han maken som flyttat sig till soffan, och skrek/grät "vi ska ligga där, vi ska ligga där" och började dra av filten av maken.. Efter att vi legat en stund i soffan så lyckades vi komma in till vår säng igen, och bortåt fem tiden så somnade vi nog hyffsat igen... Jag och J kunde inte låta bli att skratta lite åt vårt lilla arga paket som skulle föreställa våran son! ;-)

Nästa natt kan juh bara bli bättre.... Hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar