fredag 11 februari 2011

Fredag..

Idag är det fredag! Gött! Är nästan helt färdig med skolarbetet som behövs för den här veckan, så det blir att hämta hem plutten redan efter lunchen! Sen ska det bakas snickerskakor som vi ska till fredagsmys.. Fast jag hade gärna gått en promenad först, får se om vädret är med på noterna, är ganska grått idag.. Och sen får vi se om A är det... Tänkte att det vore bra om han kunde sova en lite stund i vagnen, så han/vi får lite luft..

Igår tog jag och A ledigt, han har varit lite små förkyld, eller inte riktigt sjuk, och inte riktigt frisk, och så sa de på dagis att han hade varit ganska trött de senaste dagarna, så vi var hemma och myste och storhandlade.. Skönt att kunna göra det på dag tid..

Annars har jag och J bokat tågbiljetter och hotell i Malmö första helgen i mars. Ska bli så mysigt, och A ska sova hos farmor och farfar, det blir säkert bra! Fast vi kom på att vi aldrig har varit borta så längre från A och då stack det till i hjärtat!! Vi ska passa på att gå på trädgård/hus/hem-mässa när vi är där för det "råkar" pågå då.. ;-) Köpstoppet är slut då också, så det blir att köpa lite grejer som vi kommit på att vi saknat..

Jag började också provmåla i köket igår, det ska bli rött!! Verkar faktiskt som jag efter mycket velande hit och dit kan bli riktigt nöjd till slut!

Nahe, nu ska jag joxa vidare med skolarbetet!

MSW 2011-02-11 10:01

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar