söndag 6 februari 2011

Ibland så...

Ibland så händer det att det blinkar till här och det kommer ett inlägg.. Men det är inte ofta! Nu blev det mest för att jag borde gå och göra mig i ordning för att gå och sova, men har ingen lust... Och så har jag en sån där obehagskänsla i magen inför ytterligare en skolvecka.. Känns så trist att jag inte är mer taggad för det än vad jag är.. Men jaja, inte mycket att göra mer än att genomlida det.. Veckan börjar juh inte så bra med en lång dag i skolan (8-16).. Därmed missar jag bowlingen, men kommer ändå inte hem tidigare! Trist!
Delvis är väl känslan söndagsångest, uppblandat med prestationsångest, känns inte som jag har koll på skolan liksom..
Nahe, nu ska jag flytta tvätten från tvättmaskinen till torktumlaren och sedan få tummen ur att gå och fixa i ordning mig för natten!

MSW2011-02-06 21:23

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar